برخورد قانونی با ساخت وسازهای غیرمجاز در مانه وسملقان 

رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مانه وسملقان  از برخورد قانونی با ساخت وسازهای غیرمجاز در مانه وسملقان خبر داد.

رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی از برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و اجرای ۱۳مورد آرای قلع و قمع به مساحت ۶۵۰  متر مربع از ابتدای سال گذشته خبر داد.

اسفیدانی گفت: همکاران امور اراضی در قالب اکیپ های ده گردشی و گزارش‌های دریافتی هموطنان از طریق سامانه گویای ۱۳۱ به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی در راستای حفظ اراضی کشاورزی و باغی و برخورد با افراد سودجو در این زمینه هستند.

به گفته او این اداره به عنوان بازوی توانمند مدیریت جهاد کشاورزی، علاوه بر رسیدگی به درخواست های تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، بااعمال قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه از تفکیک و افراز بدون رعایت قانون و همچنین از خرد شدن اراضی زراعی و باغی جلوگیری می کند.

 رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مانه وسملقان گفت : در راستای برخورد با متخلفان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۰ فقره پرونده به مساحت دوهزار و۵۰۰ متر مربع به مراجع قضائی ارسال شد که با مساعدت و همکاری مراجع قضائی و انتظامی همه این پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.